petak, 30. kolovoza 2013.

Namaz od patidžana

Kad sam stavljala peći paprike, uz njih sam stavila i jedan oveći patlidžan, čisto onako za probu. Znala sam da moji to baš i neće dočekati s oduševljenjem. Kad se ispekao, izdubila sam ga i usitnila štapnim mikserom, dodala sok od jednog cijelog limuna, sol, papar, češnjak, peršin i to je to.



Mužu sam namazala jednu fetu, no on kad je to vidio okrenu je očima i rekao da mu to izgleda kao kašica od jabuke koja je odstajala. Probao je griz, ali ništa. Jedno dijete nije htjelo uopće probati, dok se drugoj jako svidjelo. Tako da smo nas dvije uživale u namazu od patlidžana. Meni je odličan



Već, sigurno šest, sedam godina imamo kornjaču u vrtu. Bile su dvije, no jedna je vjerojatno smrzla kad je prije dvije godine bila jaka hladnoća. To su bile malecke kornjačice, a sad je tako izrasla da ne mogu vjerovati. Sve bi pojela...




Ovaj mali ježić je slučajni prolaznik koji je upao u rupu od vode i imali smo akciju spašavanja. Jadan,  bojao se i puhao dok smo ga izvlačili.



Broj komentara: 10:

  1. Ooo, jako volim namaz od patlidzana, dodam obicno i malkice ulja i izmrvim neki masniji sir + sve ostale zacine (mozda bi se ukucanima dopala ta varijanta?:), nisam probala sa limunom ali verujem da je bilo odlicno.:) p.s. kornjacica je preslataka, a i taj maleni "bocko" koga ste spasili.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, oni kad vide povrće...grrr, mora biti stvarno dobro upakirano

      Izbriši
  2. Volim sve sa patlidzanima...Ovdje to zovu 'povrtnim kavijarem'.
    Slatkog ljubimca imas!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridružujem se dijelu ekipice koja je uživala u namazu :)
    Kornjačici se očito jako sviđa u tvom vrtu :) ježić je presladak, vidi kako se stisnuo, sav jadan preplašen, divno da ste ga spasili!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljivo, nisam nikada probala, moracu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja obožavam namaz od patlidžana... dodam nekad i malo sira u njega i bude super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sličan namaz od patlidžana sam probala i meni se svidio, hvala ti na podsjetniku da ga ponovno pripremim, drago mi je da ste se ti i tvoja curica lijepo počastile.
    A kornjača i ježić su tako slatki :)

    OdgovoriIzbriši