četvrtak, 6. ožujka 2014.

Kikiriki maslac

Na studiju sam tu i tamo znala kupiti kikiriki maslac. Meni je to bilo jako kalorično i masno, no moj muž ga je obožavao, od onda nisam ni kupila, ni radila. Malo sam pretraživala recepte i skužila da je domaći kikiriki maslac zapravo samo samljeveni kikiriki s minimalnim dodacima. I tako kupila ja kikiriki  u korici, a najteži dio je bio ljuštenje. Jagodice me bole, a očistila sam samo 20 dkg.



Kikiriki maslac

200 g oljuštenog kikirikija
2 velike žlice ulja od suncokreta ili kikirikija
1 žlica meda
1/2 žličice soli


Oljušteni kikiriki sam prepekla u pećnici na 150 stupnjeva, tek toliko da dobije boju. Pustila sam da se ohladi i stavila u multipraktik,  s medom, uljem, soli i miksala. Vrlo brzo  kikiriki se počeo lijepiti za stijenke pa sam ga prebacila u drugu zdjelu i dovršila štapnim mikserom.
Okus je super, nije mastan. Djeca su rekla da fali soli, meni ne, tako da se može kušati i dodati soli po želji. Kikiriki maslac se može namazati na kruh, puniti peciva, dodati u salate i koristiti na puno načina.
Čitala sam i recept iz Mezze-a. Piše da se kikiriki prepeče u ljusci i da je poželjno vaditi klicu iz njega zbog gorčine. Nisam vadila klicu i nije tako gorak, jedini mu je nedostatak što se izgubi puno vremena za pola teglice maslaca. Nisam naišla na neslani oljušteni kikiriki u trgovinama.


Fotke su malo različite, igrala sam se s filterima...




Broj komentara: 12:

  1. Obozavam kikiriki maslac, domaca varijanta je verujem jos ukusnija!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam ga upoznala na studijama, ali je ovdje drugaciji i ima mnogo razlicitih (nije skup). Ipak, voljela bih probati smiksati kod kuce, upravo zbog mnogo secera i soli (i drugih dodataka) u kupovnom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je u domacoj varijanti, meni cak puno lepsi od kupovnog koji uvek bude nekako redak, ovaj tvoj bas ima finu teksturu... njam, njam.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da je sve te takve "putere" od kikirikija, badema, lješnika, sjemenki... mnogo bolje praviti kod kuće, jer stvarno znaš šta je unutra i nekako uvijek postoji ona mala doza ponosa koja prati sve to! :) Odlično izgleda, vjerujem da ste uživali! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi je zanimljiva ova domaća verzija kikiriki maslaca, nije da ga obožavam ali ga volim, a ne kupujem ga baš zato jer mi je nekako prekaloričan i težak, ovo ću sigurno isprobati, baš mi dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  6. obožavam ga, al bolje da ga nemam doma, rijetko ga kupim jer odmah nestane
    što bi tek bilo da ga sama radim

    OdgovoriIzbriši