nedjelja, 23. ožujka 2014.

Ragu s piletinom, šparogama i graškom

Još kao dijete s mamom sam bauljala po stijenama i provlačila se između trava ne bi li pronašla koju šparogu. Danas se ne moram više mučiti jer je vidim na daleko. Ne znam da li mi je veći gušt  brati ili jesti. Mali problemčić su djeca kojima ne odgovara jak okus šparoge tako da pokušavam kamuflirati na sve moguće načine. Jedan od takvih je i ovaj ragu, a drugi juhica.


Ove na slici ubrane  su ispred moje kuće, jednostavno rastu u kamenjaru i kad ih želim dodati u povrtnu juhicu samo skoknem i uberem.

 

Ragu s piletinom, šparogama i graškom 

 

100 g očišćenih šparoga, može i više ako volite
150 g graška, najbolje bi bilo svježi, ali može zamrznuti ili iz limenke
pola žličice šećera
1 žlica maslaca
3 komada pilećih prsa
1 kapula ili mladi luk ako se ima
125 ml pilećeg temeljca
100 ml bijelog vina
100 g vrhnja za kuhanje ili više ako se želi
naribana kora limuna
2 žlice škroba
papar


Šparoge oprati i vrhove pucati na oko dva centimetra dok se ne dođe do tvrdog dijela koji se baca. Zakuhati 4 dcl vode sa solju, žlicom šećera i maslacem, u tome kuhati šparoge dok ne omekšaju. File oprati, posušiti i popržiti na maslacu. Izvaditi sa strane i u to dodati narezanu kapulu, kada zažuti dodati tekućinu od šparoga, temeljac, vino i limunovu koricu koja se super slaže sa šparogama. Prokuhati dok kapula ne omekša, ja sam je usitnila štapnim mikserom. Zgusnuti škrobnim brašnom. Zaliti vrhnjem i dodati piletinu, šparoge i grašak. Za prilog sam koristila integralne špagete.


Broj komentara: 7:

  1. Tu smo iste i ja bauljam danima po šumi i berem ih a ove godine ih zaista ima a recept pa sad meni se oba dva sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikada sparogu nisamubrala niti vidjela u prirodi, a bilo bi lijepo ...Jako ih volim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se sviđa kako sve zajedno izgleda... i zaista je privilegija brati ih pred kućom ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako volim šparoge, ovo je odlična ideja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je što imaš šparoge pred kućom, a super mi je i ovaj ragu. Ja ih baš volim i ne propuštam ih u sezoni iako su na placu uvijek precijenjene.

    OdgovoriIzbriši