četvrtak, 25. rujna 2014.

Dizani pužići s pestom i patlidžanom

Kao i uvijek u gužvi...nisam stigla još cijelu kuću očistiti od kad je djeci škola započela. Čistim prostoriju po prostoriju, mijenjam posteljinu, a kad dođem do kraja vjerojatno ću opet morati ispočetka. Imam to jutro dok su djeca u školi, ali prođe, a da se ne okreneš. Naravno, da sjednem dok pijem kavu i pregledavam vaše uratke, dok mi u kantunu kompjutera curi vrijeme. Ne stane sve u tih par sati. Kada dođu one...zadaća, ručak i posao. Samo sam jedan dan ujutro, a sve ostalo popodne. Taj jutarnji dan iskoristila  sam da pozovem goste. To je bila prilika da napravim ove pužiće koje planiram od kada sam spremila pesto i patlidžane.


Da krenemo redom...
Prvo sam napravila patlidžane. Jednostavno ih obožavam. Malo sam pretraživala po receptima koji bi meni odgovarao i našla -ovaj-. Ono što sam izbacila iz recepta bili su češnjak jer po čitanjima češnjak se ne smije stavljati u ulje zbog nekakvih loših bakterija i kapare. Dodala sam čili papričice, koje su dale stvarno ljutine koliko je trebalo (dvije po teglici).

 

PATLIDŽANI U ULJU



Zatim pesto...Najprije nekoliko riječi o sadnji bosiljka...Svake godine kupimo bosiljak u tegli koji mama rasadi po vrtu, stavi oko pomidora i uz rub gredice. Znači, razdvajati male bosiljke i saditi ih. On toliko naraste da za dvije teglice pesta trebaju samo dvije grane bosiljka.

 

PESTO OD BOSILJKA I ORAHA

220 g listova bosiljka
150 g oraha
200 g grana padana sira ili nekog drugog tvrdog sira
2 dl maslinovog ulja
malo soli

Orahe tostirati i sve ubaciti u multipraktik. Miksati i postepeno dodavati maslinovo ulje. Spremiti u čiste teglice i zaliti maslinovim uljem po vrhu. Jedan dio sam zaledila u malim plastičnim čašicama da mi posluži za paštu ili neko drugo punjenje.


I kada sve to skupa upotrijebite dobijete odličnu grickalicu za goste...

DIZANI PUŽIĆI S PESTO I PATLIDŽANOM 

  • kockica svježeg kvasca
  • 1 žlica šećera
  • 1 kg brašna
  • sol 
  • 5 žlica maslinovog ulja
  • pesto
  • patlidžani
  • 60 g naribanog sira
(Za ove pužiće možete koristiti dizano tijesto koje vam odgovara, pesto koji obično koristite, a patlidžane možete samo ispeći.)



Umutiti kvasac, šećer s 500 ml mlake vode. Pustiti da se diže. Zatim dignuto dodati u brašno s 2 žličice soli i 5 žlica ulja. Zamijesiti tijesto i pustiti da se diže 60 minuta. Dignuto tijesto premijesite i podijeliti na 2 dijela. Svaki dio razvaljati u pravokutnik, premazati pestom, staviti komadiće patlidžana, možete naravno i više (ja nisam zbog djece) posuti parmezanom, zarolati i sjeći ploškice. 



Poslagati ih na pleh i pustiti da se još dižu, posuti parmezanom i staviti peći u pećnicu na oko 20 minuta na 180 stupnjeva.




Broj komentara: 7:

  1. Sve mi se svidja, a u fotkice sam se zaljubila od prve!:))))

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja obožavam patliđane :) Ovaj pesto mi se jako sviđa, a i pužići su super

    OdgovoriIzbriši
  3. odlično izgledaju i svidja mi se kombinacija! A za fotke nemam rijeci koliko su mi lijepe :)

    OdgovoriIzbriši