subota, 26. rujna 2015.

Namaz od pečenih patlidžana i pomidorina

Korak po korak stiže nam jesen. Badiće sam još pustila u torbama misleći kako ćemo se još koji vikend uspjeti okupati. Nismo uspjeli, ne zato što nije bilo toplo već su nas stisle obaveze. Nakupali smo se mi više nego što možete zamisliti i maksimalno iskoristili ljeto.
Prošli vikend proslavili smo šogorov rođendan, svašta nešto sam napekla i nakuhala. Nije bilo vremena za neko slikanje, tako da neće ni biti postova o tim mojim eksperimentiranjima. Šogorovi gosti su mi svake godine pokusni  kunići za moje kemijanje. Jedan od takvih su i ovi krekeri s namazom od pečenih patlidžana

 

 

Namaz od patlidžana 

 

Zagrijati pećnicu na 200 stupnjeva. Prepoloviti jedan patlidžan, premazati uljem i staviti peći, nakon 15 minuta dodati desetak mini pomidora i peći još 15 minuta ili dok ne omekša patlidžan. Kada je pečenu izvaditi i pustiti da se ohladi. Vilicom izdubiti patlidžan, dodati pečene pomidorine, 5 zelenih maslina i 1 češnjak pa sve pomiješati sa 100 g svježeg kravljeg sira i 200 g kiselog vrhnja (možete smanjiti i na pola ako želite gušći umak). Posoliti, popariti i staviti u frižider na najmanje 2 sata. Poslužiti uz krekere s makom i sezamom


Krekeri s makom i sezamom 

(original)

1 šalica / 280 g brašna (možete i integralnog)
1/3 šalice / 40 gr maka
1/3 šalice / 40 gr sezama
1 ½ žličica soli
1 ½ žličica praška za pecivo
3 žlice / 45 ml maslinovog ulja
¾ šalice / 175 ml vode 





Sve sastojke osim vode izmiješati. Dodavati postepeno vodu dok ne dobijete glatko tijesto. Pustiti da se odmori oko 15 minuta. Tanko razvaljati izrezivati po želji i staviti peći 15 minuta. U zatvorenoj limenoj kutiju mogu i potrajati...


Bilo je tu i rođendanske torte, pizze sa smokvama i gorgonzolom, pita od maka i sira i štrudla od smokava koju nisam slikala...


Zadnji kolač je napravilo moje dijete i izabralo recept...
Recept šaljem za igricu Ajme koliko nas je i blogu Jelina jela...


Broj komentara: 10:

  1. Ingrid, ovo ti je sjajno! Namaz mi djeluje odlično - mada je meni dovoljno pomenuti pečeni patlidžan + pečeni paradajz i gotova sam. :) Odlični i krekeri, skroz u mom fazonu. Čuvam recepte! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ubacim sir i vrhnje da djeci malo zakamufliram...:)

      Izbriši
  2. Namaz zvuči fantastično, a u kombinaciji s krekerima sigurna sam da nestaje u trenu

    OdgovoriIzbriši
  3. I jedno i drugo je ekstra, a posebno mi se dopadaju krekeri!
    Bravo za sve đakonije koje si pripremila!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I namaz izgleda odlično a i krekeri, volim te namaze u sto varijanti

    OdgovoriIzbriši
  5. Sviđa mi se namaz, a pogotovo krekeri, izgledaju savršeno!

    OdgovoriIzbriši