utorak, 27. rujna 2016.

Pita od tikvica, patlidžana i paprika


Ne, nije jesen. S  25 stupnjeva osjećam se skroz u ljetu. Tako ne mogu započeti ni s jesenjim voćem i povrćem. U maminom vrtu jagode i maline kao u najranije proljeće, pomidori, krastavci, a između ogromne bundeve. Miješa se sve skupa. Ma meni paše, obožavam ja ljetno povrće, a i toplo vrijeme, neka traje. Čak se ne osjećam ni umorno kako drugi pričaju.

Što kuhati?

Znam da moji nisu neki ljubitelji pita s ljetnim povrćem. Njima sam skuhala Maneštricu s lećom, a za sebe i one koji budu htjeli probati Pitu od tikvica, patlidžana i paprika.

Tijesto:

200 g brašna
100 g hladnog maslaca
1 jaje
malo soli

Nadjev:

1 patlidžan
1 tikvica
1 paprika
3 pomidora i ili više pomidorina
3 jaja
300 g svježeg sira
sol, papar


Umijesiti brzo tijesto i pustiti u frižideru pola sata da odstoji. Očisiti povrće i narezati na kockice. Svako zasebno popržiti osim pomidora. Kad je sve isprženo sjediniti, dodati pomidor i još kratko prodinstati. U posebnoj posudi umutiti jaja, dodati svježi sir, posoliti i popapriti. Namastiti okrugli kalup, razvaljati tijesto, podignuti rubove. Prekriti povrćem i preliti smjesom jaja i svježeg sira. Peći na 180 stupnjeva oko pola sata ili dok ne dobije zlatnu koricu...


Jedna je rekla da neće ni probati jer joj ne izgleda lijepo, druga je ipak uspjela probati, ali je vadila povrće koje joj se sviđa i jela prhko tijesto, a on...rekao je...dobro je, ali znaš da ne volim patlidžan. Ma koji patlidžani, uopće se ne osjeti.

S mog gledišta...pita je fenomenalna, ne znaš da li je dobra hladna ili topla. Nema veze što se njima ne sviđa, biti će meni za ručak i večeru i opet drugi dan za večeru...svaka preporuka, preskočite komentare mojih mesoždera...




2 komentara:

  1. Ma može li biti ukusnije?
    P.S. Mnogo ti je lep ovaj logo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he...hvala za logo, moram ga promijeniti u jesenji, ali nekako mi se neda...

      Izbriši