četvrtak, 26. travnja 2018.

Pita od koprive

Obožavam proljeće i samoniklo bilje, maksimalno ga iskorištavam i uvijek isprobavam nove kombinacije. Djeca nisu baš oduševljena, ali pojedu, no s ovom pitom je bilo drugačije.

Razmišljala sam što napraviti novo s koprivom, da li popečke ili pitu. Ipak sam se odlučila za pitu i kao inspiraciju koristila recept Tamare s bloga What's for dessert?

Kada sam pogledala recept, vidjela sam da mi neke stvari fali i prilagodila ga onome što imam u špajzi.


TIJESTO:
  • 300 g pirovog brašna
  • 150 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • 1/2 žličice soli
  • 100 g kiselog vrhnja

Utrljajte maslac u brašno da se dobiju grube mrvice. Dodajte sol i kiselo vrhnje pa zamijesite tijesto. Spljoštite ga u disk, omotajte prozirnom folijom i stavite u frižider na pola sata. Razvaljajte tijesto na pobrašnjenoj podlozi i obložite kalup za pitu. Prekrijte papirom za pečenje i opteretite rižom pa pecite 15 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Odstranite rižu i papir za pečenje pa vratite tijesto u pećnicu na par minuta da dobije lijepu boju.

NADJEV:

  • 100 g očišćenih vrhova koprive
  • 250 g svježeg sira
  • 100 g kiselog vrhnja
  • 3 jaja
  • 70 g mladog ovječeg sira (ili sira po želji)
  • 150 g pancete narezane na kockice
  • 1 manja  kapula
  • sol i papar

Pancetu popržite na tavi. Izvadete je i na masnoći koju je pustila prodinstajte nasjeckanu kapulu. Koprivu blanširati minutu. Umutiti jaja, dodati sireve, popržene kapulu, pancetu i izmiksanu koprivu (ja to zbog djece). Posolite i popaprite.  Smjesu izlijte na pečeno tijesto i pecite 20 do 25 minuta, dok nadjev ne očvrsne. Pitu ohladite na rešetki.


Bojala sam se da se djeci neće svidjeti zbog pirova tijesta, no one su bile oduševljene. Dijete koje inače ne voli pite, rekla je da je prefino, ali da ni slučajno nisam probala raditi ovo s brokulom. Ma ja govorim...neću, sasvim mi je dovoljno da ti se ovo sviđa. Znači riješila sam ručak za jedan dan, uz neku povrtnu juhicu, što će vam više, a pružili ste djeci baš sve ono što im treba.

Nema komentara:

Objavi komentar